Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Mayıs 2013 Salı

SİGARA BÖREĞİ



 kolay, pratik, bilindik bir tarif ama her yiğidin yoğurt yemesi farklıdır değil mi bende bir anlatayım dedim:)

malzeme listesi

4-5 adet yufka
beyaz peynir
maydanoz (arzuya göre)
sıvı yağ (kızartmak için)

yapılışı;

her bir yufkayı altı eşit parçaya bölün.
peyniri ufalayıp kıyılmış maydanozla karıştırın.
her yufka parçasının geniş kenarına iç harcınızı yayıp kenarlarından kapatarak sarın.
böyle sardıktan sonra buzdolabı poşetine sarıp buzlukta tutabilir kızgın yağa çözülmesini bile beklemeden atabilirsiniz birbirlerinden çok kolay ayrılırlar ve tazeymiş gibi çıtır olurlar.
eğer o an servis edecekseniz kızgın yağda çevirerek altın sarısı bir renk alana kadar kızartın ve sıcak olarak servis yapın.

afiyet olsun.


2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Ellerine sağlık enfes görünüyor. Bloğun hayırlı olsun canım. Takibe aldım bana da bekliyorum. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim amatörce bi şeyler yapmaya çalışıyorum işte:)

      Sil